Knižní recenze: After: Polibek

Autor: Anna Todd

• Vydavatelství: YOLi
  • Recenzent knihu četl: 7 hodin
  • Počet stran: 584
  • Rok vydání: 2015

Příběh o tom, jak nás setkání s konkrétním člověkem dokáže změnit…

Jedno setkání, dva lidé, jeden pohled a svět najednou stojí na hraně, nebezpečně balancuje a hrozí, že všechny jistoty se rozplynou a nic už nebude takové jako předtím. Myslíte si, že se vám něco podobného stát nemůže? Jak se říká – nikdy neříkej nikdy.

Tessa Youngová si to myslela také. Její přesně nalajnovaný život a představy o budoucnosti jí nedovolily vybočit ze svých ideálů. Na začátku knihy odstartuje novou životní etapu – stává se z ní vysokoškolačka, odchází na kolej a v rodném městě nechává kromě mámy i přítele Noaha. První překvapení přichází v momentě, kdy Tessa poznává svoji novou spolubydlící Steph. Tato dívka je totiž pravým opakem naší hlavní hrdinky. Zatímco Tess upřednostňuje zodpovědný život, Steph miluje večírky, hlučnou zábavu a nikdy neví, kde se druhé ráno probudí. Kromě Steph však vstupuje do Tessiniho života i Hardin. Drzý, přímo arogantní mladík, který má ale něco do sebe. V momentě, kdy mezi nimi přeskakuje první jiskra, Tess ještě netuší, co ji čeká. Jak může dopadnout vztah dvou tak velmi odlišných lidí?

„Zbytek víkendu rychle utekl a podařilo se mi vyhýbat se Hardinovi. V neděli brzy ráno jsem vyrazila na nákup, takže jsem odešla dříve, než přišel, a vrátila jsem se, až když byl očividně pryč. Malý prádelník jsem plnila novým oblečením a v hlavě jsem zaslechla otřesný Hardinův hlas: Je ti jasné, že se chystáme na party a ne do kostela, že?“Anna Todd
After: Polibek – Anna Todd – recenze

V závěru knihy dochází k jakémusi rozuzlení, které ne každý čtenář dokáže předvídat. Jak nás dokáže změnit láska? Jsme ochotni vzdát se kvůli ní zažitých pravidel a přizpůsobit se jí? Jaké může mít vztah s tak odlišným člověkem důsledky? Je rozumné odhodit všechno staré za hlavu a skočit oběma nohama do vztahu, ve kterém nejsou téměř žádné jistoty?

Knihu After 1: Polibek si můžete zakoupit zde:

Knize Polibek se dostalo také filmového zpracování. Jde o příběh, který se vám buď okamžitě zalíbí, nebo se budete divit, co na něm tolik lidí nadchlo. After: Polibek je třeba jednoduše vyzkoušet. Každopádně kniha je mnohem lepší než film, kde bylo mnoho skutečností vynecháno. Proto pokud se vám film líbil a chcete vědět, jak vypadá knižní předloha, začtěte se do první části série After.

Komu doporučujeme:

• fanouškům filmového zpracování
  • mladým čtenářům

• nenáročné, snadné čtení
  • kniha se čte velmi rychle
  • krátké kapitoly
  • autorka poukazuje na důležitost bezpečného sexuálního styku

• množství opakujících se situací
  • dospělý čtenář se s mnoha událostmi v knize nesžije, budou mu připadat dětinské nebo přehnané

Séria AFTER – knihy

After 1: Polibek Anna Todd - cena

After 1: Polibek

Tessa má všechno – žije v láskyplném prostředí s chápající matkou a má kluka svých snů, laskavého, milého, kterého jí závidí všechny kamarádky. Lepšího už si ani nemohla přát. Tessin pohodový život ale v okamžiku změní jediné setkání. Hardin je pořádně drzý kluk, s nepřeslechnutelným, nafoukaným britským akcentem, sexy rozcuchem, tetováním a piercingem ve rtu. Tessa si nemůže pomoct – Hardin je zkrátka jiný než ostatní kluci…číst více

After 2: Přiznání - Anna Todd - cena

After 2: Přiznání

Láska Tessy a Hardina je osudová a jeden bez druhého nemůže být, ale nespálila se Tessa už příliš?Když se Tessa dozví, že s ní Hardin začal chodit kvůli sázce, kterou uzavřel s přáteli, je zdrcená. Není to poprvé, co se přesvědčila, že kluk, do kterého se zamilovala, dokáže být pěkně krutý, ale takové ponížení nečekala ani v nejhorším snu. Musí se smířit s tím, že Hardin navždy zůstane… Hardinem. Že by se v něm až tak moc mýlila?…číst více

After 3: Tajemství Anna Todd - cena

After 3: Tajemství

Tessa a Hardin jeden bez druhého nedokážou existovat. A zároveň nejsou schopní žít spolu. Poté co Tessa potkala po celých devíti letech svého otce, všechno se v ní svíjí a ona přehodnocuje své dosavadní vztahy k blízkým. Přestože Richard pije a stal se z něj bezdomovec, snaží se ho Tessa pochopit a lépe poznat. Ukazuje se však, že pití není jeho největší problém.Tessa se rozhodne využít příležitost a splnit si tak sen, který v sobě už dlouho…číst více

After 4: Pouto Anna Todd - cena

After 4: Pouto

Život Tessy a Hardina je plný překvapení. Jejich vztah je osudový, přestože neustále zkoušený další a další překážkou, které se jim staví do cesty. Šokující pravdy o obou rodinách, které vyplavaly na povrch, nasvědčují, že mezi milenci není velký rozdíl. Tessa už dávno není milá, naivní a poslušná dívka, kterou byla, když poznala Hardina, právě tak jako on už není nemilosrdný, mrzutý potížista, do kterého se bezhlavě zamilovala. Tessa má…číst více

After 5: Před námi - Anna Todd - cena

After 5: Před námi

Pátá vlna emocionální exploze! Přečtěte si, jaký byl Hardin, než potkal Tessu, i co se s ním stalo po After. #HESSA Dramatická love story Tessy a Hardina k sobě jako magnet přitahovala všechny okolo. Tyto vedlejší postavy, které doposud jen přihlížely, dostávají konečně šanci vyjádřit se k událostem série After. Spolu s nimi dostane slovo i samotný hlavní hrdina – Hardin Scott. Jeho verze prvního setkání s Tessou změní všechno, co…číst více

Anna Renee Todd je americká autorka a scenáristka, která nejprve publikovala svou sérii After na čtenářské platformě Wattpad, kde okamžitě sklidila obrovský úspěch. V roce 2014 vyšla první část série v tištěné podobě a byla přeložena do řady světových jazyků. Další části série After jsou: Přiznání, Tajemství, Pouto a Před námi.

Anna Todd autorka

Anna Todd autorka